Програми

На цьому сайті ви знайдете оновлені програми з різних предметів

"Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти І ступеня"


"Типова освітня програма початкової освіти окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для "досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти..."- програма

Типова програма Савченко

Типова програма Шиян

Українська мова навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи

"Курс української мови – важлива складова загального змісту початкової
освіти, оскільки мова є не тільки окремим навчальним предметом, а й
основним засобом опанування всіх інших шкільних дисциплін.
Основна мета цього курсу полягає у формуванні ключової
комунікативної компетентності молодшого школяра, яка виявляється у
здатності успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої
діяльності) в процесі спілкування, пізнання навколишнього світу, вирішення
життєво важливих завдань.
Навчання української мови має бути спрямоване також на формування
соціокультурної компетентності, яка охоплює загальнокультурний розвиток
учнів, адаптацію їх до життя в певному соціальному середовищі,
громадянське, патріотичне, морально-етичне, естетичне виховання.
У процесі початкового навчання української мови постійно проводиться
робота над формуванням компетентності уміння вчитися. Важливо навчити
молодших школярів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в
них почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно
працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом, мати
власну думку з приводу обговорюваних питань, обґрунтовувати її.
"
- програма

Літературне читання 2-4 кл. програма

"Курс «Літературне читання» – органічна складова освітньої галузі «Мовиі літератури».Його основною метою є розвиток дитячої особистості засобами читацької діяльності, формування читацької компетентності молодших школярів, яка є базовим складником комунікативної і пізнавальної компетентностей, ознайомлення учнів з дитячою літературою як мистецтвом слова, підготовка їх до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі. У процесі літературного читання в учнів формуються ключові компетентності: уміння вчитися, загальнокультурна,комунікативна, інформаційна....і літератури».Його основною метою є розвиток дитячої особистості засобами читацької діяльності, формування читацької компетентності молодших школярів, яка є базовим складником комунікативної і пізнавальної компетентностей, ознайомлення учнів з дитячою літературою як мистецтвом слова, підготовка їх до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі. У процесі літературного читання в учнів формуються ключові компетентності: уміння вчитися, загальнокультурна,комунікативна, інформаційна...."- Пояснювальна записка, програма.


Математика навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи

"Курс математики– важлива складова навчання і виховання

молодших школярів, основоположна частина математичної освіти.
Програма з математики для 1–4 класів спрямована на реалізацію
мети та завдань освітньої галузі, визначених у Державному стандарті
початкової загальної освіти.
Навчання математики забезпечує формування у молодших
школярів ключових компетентностей, які позначаються через уміння
вчитися, здатність логічно міркувати, уміння критично мислити,
готовність розв’язувати проблеми із застосовуванням досвіду
математичної діяльності для вирішення повсякденних задач, уміння
працювати в команді тощо. Крім того, навчання математики сприятиме
виробленню в учнів передумов самостійного пошуку й аналізу
інформації, фінансової грамотності та підприємницьких навичок..."- програма

Інформатика
навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
2-4 класів



"Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний підхід та формування в учнівства важливих життєвих компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу.Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетецій, які сьогодні майже всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти -ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку..."- документ

Немає коментарів:

Дописати коментар